FANDOM

Ta strona zawiera mało informacji. Możesz nam pomóc rozbudowując ją!

Dororo – tytułowa bohaterka serii Dororo. Jest młodą złodziejką wykorzystującą każdą okazję do kradzieży. Od momentu w którym została uratowana z rąk demona przez Hyakkimaru towarszyszy we wszystkich jego przygodach.

Wygląd Edytuj

Dororo to szczupła dziewczynka o jasnej karnacji, brązowych oczach i czarnych, związanych w kucyk włosach. Początkowo jej figura nie ma kobiecych kształtów, co pozwala jej utrzymać tożsamość chłopaka. Ma okrągłą twarz i łagodne rysy twarzy, które podkreśla częstym uśmiechem. Nosi zielone, lekko podarte ubranie zakrywające jej połowę ud. Odkryte pozostają ramiona, nogi i część dekoltu. Materiał przywiązany jest szarym paskiem z brązowymi łatkami, na którym nosi przyczepione sakiewki. Na szyi ma zawiązany brązowy rzemyk, a jej kostki i nadgarstki są obwinięte bandażami.

Gdy dorasta, jej włosy są o wiele dłuższe i bardziej bujne. Są przywiązane nisko zieloną wstążką. Starsza Dororo jest piękną dziewczyną, bardzo podobną do swojej matki. Na jej szyi wciąż jest zawiązany brązowy rzemyk. Ma na sobie żółte kimono i czerwoną kamizelkę.

Osobowość Edytuj

Dororo już od małego jest żywiołowa, odważna, samodzielna i roześmiana. Mimo wszystkiego złego, co ją spotkało, to wciąż wygląda na szczęśliwą. Potrafi postawić na swoim, często ukazując upartość, na przykład w momencie, gdy zostaje porwana przez Itachiego. Uwielbia rozmawiać, a czasem mówi aż za dużo. Jest bardzo mądra, rozumie Hyakkimaru w jego trudnych chwilach. Jej słownictwo jest dość proste, nie używa skomplikowanych zwrotów i nie waha się obrazić osoby, która jest dla niej zła. Jest dobra i nikogo by nie skrzywdziła, co widać po czystości jej duszy.